اسمارت فون Samsung Galaxy A8 یکی از گوشی های میان رده کمپانی موفق سامسونگ است که امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.

امروز در سایت لوتوس تصمیم گرفته ایم تا این غول دوست داشتنی و هوشمند کمپانی سامسونگ را با هم بررسی کنیم.

اسمارت فون Samsung Galaxy A8 یکی از گوشی های میان رده کمپانی موفق سامسونگ است که امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.

امروز در سایت لوتوس تصمیم گرفته ایم تا این غول دوست داشتنی و هوشمند کمپانی سامسونگ را با هم بررسی کنیم.

samsung-galaxy-a8-a800f-16gb
در نگاه اول طراحی و ظاهر اسمارت فون Galaxy A8 بسیار هوشمندانه و جذاب به نظر می رسد. صفحه نمایش بزرگ اندازه بزرگ در عین حال با ظرافت بودن آن بسیار جلب توجه می کند.

این گوشی با ضخامتی کم و وزن ۱۵۱ گرمی خود کاملا نشان می دهد طراحی آن بسیار هوشمندانه است.

طراحی این گوشی در واقع ترکیبی از طراحی گوشی های گلکسی اس۳ و نوت ۴ است.

قاب پشتی این اسمارت فون قابل باز کردن است و از جنس پلاستیک ساخته است که حس پلاستیک بودن را به کاربر القا نمی کند و وقتی آن را در دست بگیرید شک می کنید که جنس آن از پلاستیک است.

به طور خلاصه ایرادی در طراحی این گوشی پیدا نکردیم.

به دلیل استقبال فراوان کاربران از صفحه نمایش بزرگ کمپانی های مختلف سعی در تولید نمایشگر هایی بزرگ و با کیفیت هستند.کمپانی سامسونگ در تولید و عرضه نمایشگر های بزرگ و با کیفیت بسیار معروف است.

samsung-galaxy-a8-a800f-16gb (3)
سامسونگ در اسمارت فون Galaxy A8 نیز از یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی خازنی است که ازتکنولوژی Super AMOLED استفاده می کند.

این نمایشگر دارای کیفیت رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل است که قادر به نمایش ۱۶ میلیون رنگ می باشد استفاده کرده است که نیاز کاربران را به طور کامل رفع می کند.

رنگ‌ها در این نمایشگر زنده و دارای کیفیت فوق العاده ای هستند.

گلکسی A8 بهترین صفحه نمایش را داراست و انجام هر کاری مثل بازی کردن یا فیلم دیدن یا حتی خواندن کتاب های الکترونیکی با صفحه نمایش آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

در پشت این گوشی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر این گوشی قرار گرفته است.

در تصاویر ثبت شده توسط دوربین اصلی این گوشی رنگ‌ها کاملا طبیعی، جزئیات زیاد و نویز تصاویر بسیار کم است.

دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این اسمارت فون همانند دوربین اصلی از کیفیت خوبی برخوردار است که توانایی ثبت تصاویر با کیفیت و جذاب را دارد.

به جرعت می توان گفت که Galaxy A8 دارای بهترین و با کیفیت ترین دوربین است به طوری که با داشتن این اسمارت فون دیگر نیازی به خرید دوربین برای عکاسی نیست.

برای درک بهتر کیفیت دوربین اصلی این گوشی برخی تصاویر گرفته شده توسط دوربین این گوشی را برای شما کاربران محترم تهیه کرده ایم.

maxresdefault (1)maxresdefault (2)
به طور کلی اگر عکاسی برایتان اهمیت دارد و علاقه زیادی به عکاسی با اسمارت فون خود دارید این گوشی بهترین گزینه برای شما می باشد.

چیپ اسنپدراگون ۶۱۵ ساخت کمپانی Qualcomm که دارای دو پردازنده‌ی چهار هسته ای با سرعت‌های ۱٫۵ و ۱ گیگاهرتز با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم،با یک دیگر، سخت افزار گوشی فوق العاده Samsung Galaxy A8 را تشکیل می دهند.

البته کم بودن حافظه داخلی هیچ مشکلی ندارد زیرا قابلیت ارتقا توسط کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت را دارد.

به طور خلاصه Galaxy A8 از نظر سخت افزاری با توجه به قیمت آن بی نظیر است.

گلکسی A8 از سیستم‌عامل محبوب اندروید نسخه ۵٫۱ استفاده می کند، همچنین رابط کاربری این گوشی تاچ ویز است که این رابط کاربری مخصوص کمپانی سامسونگ است، رابط کاربری تاچ ویز ویژگی‌هایی بیشماری دارد که نیاز کاربران را به خوبی رفع می کند.

Samusng Galaxy A8 از نظر باتری شاید نتواند به خوبی قدرت خود را نشان دهد زیرا از یک باتری ۳۰۵۰ آمپری استفاده شده است. قدرت و کیفیت این باتری قابل قبول است و می تواند کل روز شما را همراهی کند.

samsung-galaxy-a8-a800f-16gb (2)نتیجه

این گوشی یکی از بهترین اسمارت فون های میان رده کمپانی سامسونگ است که هم نیاز کاربران حرفه ای و هم نیاز کاربران عادی را به خوبی رفع می کند و مناسب با هر سلیقه ای است.
این اسمارت فون با صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی،سیستم عامل اندروید همچنین دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و ۲ گیگابایت رم از بهترین گوشی های هوشمند میان رده محسوب می شود.

اگر به دنبال اسمارت فونی قدرتمند هستید و نمی خواهید هزینه زیادی را صرف آن کنید این گوشی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.